10 juni 2009

TISDAG

Idag ställde sig Liam upp. Drog sig upp på mitt ben när jag lockade med kex som på en liten hund haha men de funka :) Sen satt jag å lekte med honom. eller försökte för han skulle ha precis den leksaken jag hade varje gång. Så de där med å dela med sig å inte ta det andra leker med får jag nog lära han snart :) Han e söt min lilla kille :D

Idag var det två å titta på min lägenhet. Hoppas dom tar den :) Ska ju flytta 1 Juli i vilket fall som helst men vore kul å slippa två hyror för då har jag räknat med att ta körkort innan November =)

Har precis vart i sovrummet å bäddat sängen. Liam vaknade ju givetvis som jag misstänkt så jag bara gick ut å stängde dörren igen å hoppas på att han somnade om ist. Bara låg å kika lite på vad morsan gjorde liksom :p Men han har inte sagt ett ord så hoppas han sover å funderar på å slänga mig i säng :)

Syrran och Linda var här idag. Vi skrattade massor. Men tror syrran uppskattade våra försök för tror hon var glad resten av kvällen sen ;) eller? Älskar dig massor syrran och den här gången lär du inte missa min kärlek till dig :)

1 kommentar: