13 juni 2009

SUPA + EDATRÄFFEN

Igår åkte jag med syrran, brorsan, Camilla och Ingela till stan efter att jag lagt lilla gubben =) Vi stannade på verkstan å pratade med hela gänget. Vi berättade för syrran om snälla trevliga kuben. Han skjuter ett paintball skott i pannan på Erica å syrran säger var det han som var trevlig? haha Men han gjorde det inte med flit. han skulle lämna över geväret till Fredrik så gick det av ett skott. Åkte några varv på stan å sen hamnade vi hos Camilla på efterfest. Där spårade det ut iaf. Men men sånt som händer. Var iaf kul innan :) Gick med syrran hem å sov :)

Idag åkte jag Milli mamma å Liam till edaträffen å kollade på bilar. Jag har nog bra smak för alla bilar jag röstade på vann. inte etta kanske men 1,2 eller 3a så bra jobbat :P Sen var det ju en del snygga killar oxå så :P

Sen har Micke vart här med sin utländska fru med. När hon satt med Liam å prata så skrattade Liam hejdlöst. Tydligen kul när någon pratar engelska iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar