17 juni 2009

MEN ÅÅÅÅÅ

Jag e så jävla arg!! Jag fattar inte varför folk måste lägga sig i.. Kan man inte bara skita i andras liv å bry sig om sitt eget ist?? Nej det vore ju väldigt dumt å göra det!!!!!! Jag har fan inte gjort ett dugg mot henne.... Inte nog med att jag mår dåligt över att bo i en jävla svinstia så måste hon tala om de å!! Jag vet att det i många ögon inte är stökigt här för så stökigt är det inte. Men jag vill ha VÄLDIGT RENT Å PRYDLIGT!!! Å de är det inte här. Jag har varken ork eller lust med det. Orkar inte ens ta hand om mig själv just nu. Mår så dåligt.. Jag vet att alla tycker jag borde vara så glad som har barn osv. Men jag e faktiskt inte det. Visst älskar jag Liam å är glad att jag har han. Det e jag verkligen. Han e mitt allt. Men ibland vill jag ha mer! Jag vill bli älskad, Jag vill kunna älska, Jag vill ha ett eget liv. Alltså inte utan Liam utan mer att inte alla vet vad jag gör! Jag tänker ju inte ens skriva resten här för de håller jag inom mig. Men har mycket skit i tankarna för tillfället å som sagt är jag jävligt förbannad.

Idag var jag, Syrran å Liam på en promenad. LÅNG!!! Vi gick från konsum till strandparken upp till Shell innan syrran reagera på att vi gick fel väg. Avbröt vägen å gick ner till Kockis å åt lite mat. Fortsatte olika vägar bort mot Milko å sen till EM möbler. Därifrån gick vi den LÄTTA vägen. Bara rätt ner. Så tog ju bara några timmar å gå. Nästan lite avvis på Liam som fick åka vagn :) Jag fixade hit Henrik idag som fick kolla på syrrans bil. Han tala om vad som var fel å vad hon skulle göra å så. Men jag fick även dit Kim i morgon eftermiddag så hon ska se vad han säger med innan hon fuskar som Henrik ville :) Hon ska ombesikta bilen på måndag. Går det bra så har vi planer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar