05 juni 2009

KONTRAKT

Syrran kom hit vid halv elva eller nått sånt. Hon tyckte nog jag var elak som svälte min son. Han vaknade fem i tio å jag ville inte ge han mat då eftersom han isf skulle ha mat klockan ett igen. Å han äter ju så dåligt nu att han inte brydde sig. Så han satt å gosade med Milli å lekte på golvet å höll på. Men när jag skulle klä på han vid elva då ville han ha mat så han skrek. Så jag gav han mat å berömde han som var så duktig och för en gångs skull ätit upp ALL maten. Vid kvart i tolv åkte vi å hämtade upp brorsan så åkte vi till huset och spanade lite. Milli ville se huset. Så hon fick se det. Dom skulle tapetsera om innan jag flyttade in så det känns ju bra för det var hemskt vad upprivet det hade blivit. Sen skrev jag på kontraktet. Så nu flyttar man till hus 1 Juli. Även om det inte känns nått speciellt för mig men :) Det märks nog så småningom e ju typ bara 3 veckor kvar nu. Och nu har jag informerat Limas farmor och farfar oxå. Farmor var lite bekymrad över att hon inte skulle få träffa Liam mer men jag sa att hon var lika välkommen att ha honom då som nu så hon blev glad. Hon ville ha honom några dagar på semestern 6 Juli så de fick hon. gått å vara lite ledig ibland för mig =) Å farfar skulle åka till riga å undra om ahn skulle köpa med nått till Liam. Sa att han fick köpa vad han ville. Så snart får jag väl packa då. Synd bara att Liams rum e så litet. Men vill inte ge han mitt eftersom alla garderober e där inne. Så han får väl leka i stora rummet om ahn inte får plats hehe :D Nu ska jag gå å se på film å äta chips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar