21 juli 2009

TELIA ÄR SKIT!!!!!

Den 27 Juni skulle jag ha internet i huset. En vecka innan försvann internet från lägenheten. Dom sa att det berodde på flytten. Den 5 Juli flyttade jag in i huset å tänkte att då har jag internet men det hade jag inte så sen dess har mamma ringt Telia typ varje dag då jag inte har telefon heller. Fick en räkning på 1996 kr som jag inte alls e sugen på att betala när jag inte har nått. Så igår sa dom att jag inte ska betala den. Å så skulle det komma igång om ett par dagar nu. Säkert inte. Så är riktigt förbannad nu då jag skulle haft det för 1 månad sen. Hmmmmm......

Idag har jag mamma och Liam vart i Charlottenberg och handlat lite grann. Nu sitter vi hos Chrille å Camilla å hälsar på chrilles pappa som är här å hälsar på. Ska gå å göra mat åt min son nu å hoppas att jag får internet snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar