14 juli 2009

HMMM

Är jag en dålig mamma? Jag saknar Liam när han e borta. Men jag väntar inte på att han ska komma hem. Jag undrar inte vad han gör när han inte är här och jag vet inte ens när han kommer hem. Mer än att han kommer i morgon eftermiddag då. Jag älskar verkligen Liam. Han e så otroligt undrerbar. Jag är inte hel utan honom. Jag vet inte ens vad man gör när man inte har barn. Idag har jag suttit å rivit tapeter, Slipat å hållit på i Liams rum. När han inte är här har jag tid. Men hur det ska gå när han kommer hem igen de vet jag inte. Bara hoppas han vill leka själv någon gång så man blir färdig där snart. Vill så gärna ge han ett alldeles eget litet rum :) Tror det komemr bli bra och hopaps han kommer bli nöjd. Har även vart i Jössefors och hämtat min tvättställning och köpt tvättmedel för att kunna tvätta. Men har jag gjort det då? Nej :D Får göra det i morgon. Ska nog hoppa i säng nu. Har så ont i handen å armen efter väggarna. Slipmaskin sluta ju fungera så gjort allt för hand. Skitsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar