18 juli 2009

POOLBADANDE

I morse åkte vi till stan. Vi åt på Mulan. Milli kom dit och åt gratis mat på min tallrik. Så är det när man äter lite. Liam satt å knapra kyckling han :D Vi blev med Milli till mäklaren, träffade brorsan å Camilla en snabbis, gick till banken å sen sa vi hej då å jag, mamma å Liam åkte vidare till Jössefors för att hämta mammas post å för att ta mina sista saker i förrådet så nu är det tomt förutom mammas däck då. Satt hos Stellan å pratade å hade det trevligt. Sen åkte vi hem. Milli skrev att hon var sugen på att bada så jag bjöd över henne på lite poolparty :P Jag fyllde Liams pool med vatten. Sen satte jag han i där. Å vet ni? Han grät nästan inget. Satt där å plaskade med en traktor gjorde han. Så himla söt min lillkille. Milli satt med honom i hans pool för hon tyckte våran var kall. Jag tyckte det var skönt så jag badade. Sen tog jag i Liam i den stora poolen å de var ju lite läskigt men ändå lite kul. Så han har vart utan blöja i lite mer än 2 timmar idag. Börjar bli dags att träna han på pottan snart då haha. Sen såg jag å Milli på virgin territory eller nått sånt. Den var inge bra. Sen såg vi på bröllopsduellen å den var bättre. Vid halv åtta somnade älsklingen å ligger å sover så gott här bredvid mej :) Så jag ska med krypa ner i min egna säng å sova gott. Jag såg förresten en egen film nu. Breathing room. Å den var heller inget bra. Å Liams rum har jag vart å skrapat på igen. Kommer ingen vart å tycker de e skittråkigt. Men men måste göras. Är man barnledig på söndag så hinner man kanske lite mer :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar