12 juli 2009

BARNLEDIG LÄNGE :(

Fick sovmorgon idag för att min son är världens bästa son =) Han vaknade halv elva så då gick vi upp. Jag gjorde iordning en mega portion med gröt åt honom. Han åt upp allt ja nästan iaf. Trodde inte Fredrik skulle ha Liam idag eftersom han inte skickat sms. Så jag tog med Liam till mamma å då skickade Fredrik sms om vägbeskrivning. Sen kom han vid tolv å hämtade Liam. Då satt vi ute på trappan å gosade. Så fort Liam såg Fredrik börja han prata å vifta på armarna å grejer. Saknat sin pappa tro? Fredrik frågade hur det gick för mig å bo här när jag är mörkrädd. Jag sa att det var ju han som var det inte jag. Jag älskar ju å vara ute å gå på natten. Har ju dock inte kunnat det sen Liam föddes. Så nu har min älskling åkt. Vet inte om han kommer hem på måndag eller tisdag för Fredrik skulle lämna Liam hos Siv i kväll å hon frågade om hon fick ha han till måndag eller tisdag. Så får väl se när hon vill bli av med han. Så vad ska då jag göra nu? Ville leka med Therese men hon jobbar ju 2-9 varje dag :( Sen kanske jag ska se på tv hos syrran. Om hon vill ha mig. Har ju inga kanaler på tvn å ville se reprisen av unga mödrar. Börjar bli tråkigt utan tv, telefon och internet, Leker jag inte med Liam eller gosar med han så får man sitta å se på film. Har ju iaf en del å se på nu när jag köpt 45 filmer typ. Kanske ska se färdigt one tree hill säsong 5 oxå nu när jag har tid i flera dagar??

Vill gå på mammaträffen på Liseberg 4 Augusti med. Någon som vill med mig eller??? Vore väldigt kul å träffa alla å se vem dom är i verkligheten osv. Känner ju inte så jättemånga med barn. Nu vet jag ju inte ens om någon av dom bor i värmland men det gör ju inte så mycket kanske. Vore kul att lära känna någon i närheten oxå så man inte e så ensam. Kanske ska lämna in lappen om dagiset oxå. Det vore ju bra det :)

JAAAA Mamma pratar med Micke i telefon nu. Han ska komma hit nu å fixa parabolen så vi får tv. BRA BRA BRA :D Fan vad härligt. Hoppas han kan det så det fixar sig. Då kanske jag inte behöver till syrran för å se tv. Åka 1,5 mil för å se på tv liksom haha :P 1 timme innan han e här sa mamma. :) Han brukjar få till det men inte alltid sa han :p

2 kommentarer:

  1. Lyckliga du som får teve! :) vill komma å hälsa på dig ju!! Men jäkla bilen vill inte de :(

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur =) Vill oxå att du ska komma =)

    SvaraRadera