09 juli 2009

INGET INTERNET

I söndags så flyttade jag. Liams rum är inte färdigt så han sover i mitt rum än. Hans saker står i stora rummet å tar onödig plats. Längtar till rummet blir färdigt =) Jag har inte haft internet sen typ 4 dagar innan flytten å har fortfarande inte internet. Har inte ens en ton i telefon konstigt nog. Telia sa i tisdags att dom skulle kolla på de under veckan men har fortfarande inte hört nått från dom :( Mamma har iaf internet så jag kan snatta av henne ibland. Men e så segt så vill inte sitta för länge. Alla kompisar på bdb har laddat upp över 100 bilder var nästan så jag har en hel del att kolla på.

Idag var vi i Gravås på 18års kalas. Brorsan fyllde år så firade han hos hans flickväns föräldrar. Var Brorsan, Camilla, Therese, Ingela, Jan-Åke, Jenny, Fredrik, Jag, Liam, Syrran och mamma där. Liam satt å åt både bullar och tårta. Var bara då han var glad typ. Annars började han bli väldigt trött. Vid tio var vi hemma. Liam sov 20 min i bil å när vi kom hem vägra han somna.

Sen vi flyttade i onsdags så har Liam inte velat sova 19-09 längre. Nu sover han 19-22 å sen 03-05.30 å sen 08-12.30 typ. Men igår höll jag han vaken till 22 å då sov han iaf till 06.00 å de är ju bättre än innan. Bara hoppas han kommer in i rytmen snart igen.

Jag gjorde en rolig grej idag med. Jag fixade alla sladdar till datorn bakom databordet så att dom inte syns. Iaf så skulle jag testa om högtalarna funkade. Men hade ju givetvis satt i fel hål. Så bytte hål å då funkade det. Så såg jag på Liam att han började dansa där han stod i sängen. Så jag tänkte jag skulle filma det. Så jag stängde av musiken å hämtade kameran. När jag kom in igen satt han i sängen. Så jag satte på musik. Först när dom började prata innan låten så tittade Liam upp. När musiken drog igån satt han å vaggade fram å tillbaka. Lagom till refrängen ställer han sig upp i sängen och rockar loss. Det såg så kul ut =) Och syrran kallar han för Nya Michael Jackson. Han kommer bli kanon så mycket som han dansar ;)

I morgon ska vi se hur Liam tycker den här gången :) Uppdaterar kanske i morgon om jag orkar låna internet ;D Men nu ska jag hemn å försöka dumpa min son i säng för jag är iaf astrött :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar