15 juli 2009

ÄNTLIGEN ÄR HAN HEMMA :D

Jag sov LÄNGE =) Till halv två. Så får jag göra när jag e barnledig :p Sen såg jag mamma ute så jag öppnade dörren å skrek till mamma att vi skulle åka till försäkringskassan å lämna in papper till bostadsbidraget då jag får 1600 mindre denna månaden. Illa. Men men. Iaf så åkte vi till Arvika och gjorde det. Brorsan kom dit och skrev på papper åt mamma eftersom han e över 18 nu. Sen åkte vi till Jössefors å drack kaffe hos Stellan för Sara skulle bränna ut en windows skiva. Sen åkte vi hem. Det funkade inte att reparera datan så Christian ska komma i morgon å försöka fixa det. Annars förlorar JAG ALLA mina bilder :( Då jag skickade över allt till mamma för att bränna ut på skiva (Min brännare funkar inte) Sen tog jag bort det från min data eftersom jag hade dålig plats. Dumt gjort men nu vet jag det till nästa gång. Sen kom Siv med min älskling. Han blev så glad när han såg mig å ville till mig med en gång. Så jag tog han å han som e så gullig började slå mig i huvudet. tack tack lillskiten :D Mamma, Liam, Jag å Brorsan åt pannkakor hemma hos mej. Å Telia sa förresten att jag får internet på fredag å då skulle vi ringa igen om det funkar å prata om hur mycket jag slipper betala osv. OM det nu funkar då! På kvällen kom Björn, Fredrik, Jenny å någon mer kille hit för brorsan skulle hjälpa till med ljudet. Sen kom Henrik med Sofia =) Så var full gård här. Trevligt trevligt. Nu ska jag gå å sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar