01 augusti 2009

JAG SNOR INTERNET :)

Jag har ju fortfarande inte fått internet. Inget ovanligt har jag hört från folk. Mamma beställde nytt internet av mitt bolag Telia för 1,5 vecka sen. Hon fick sitt IGÅR...... Ibland går det snabbt å ibland inte. Så just nu har vi en lång lång lång sladd över hela trädgården in till mig för att jag oxå ska få internet. Klarar mig fan inte utan.

Var hos Sofia idag. Hon ville att jag skulle träffa hennes mamma efter sisådär 8 år eller vad det är :) Men fick träffat hennes pappa iaf. Mamman missade jag. Så vi får väl träffas flera gånger :D Simon kom idag med. Kul att få slåss lite :D

Nej nu e jag astrött å ska sova medan lillen sover. Han håller på att få sin 3e tand å alvedonen e slut så han sover lite orligt tyvärr. Har lite planer på min blogg oxå :) väntar på svar så får vi se om jag får som jag vill :D God natt och jag lever :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar