04 augusti 2009

GLAD

Idag är det två bra saker som gjort mig glad :)
Jag är färdig med Liams rum. Det blev jättefint. Å han var nöjd. Han satt å stirra överallt innan han gick fram till lådorna å börja dra ut alla leksaker :) Har precis badat han å stoppat han i sängen å han har nog redan somnat för han e jätte tyst. Får nog gå å kolla sen.

Sen den andra saken som gjorde mig glad var att min telia räkning (bredband & Tv) på 1996 kronor skrev dom markulerad på eller vad det heter. Alltså jag slipper betala den. Samma sak med min Telefonräkning på 646 kronor. Slapp jag oxå. Skit bra det ju :D Sen skulle jag ha telefon den 6e Aug. Tror inte på det men vi får väl se då.

Nu ska jag gå å städa å sen blir det nog tidig säng om jag kan somna för haft världens huvudvärk idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar