03 augusti 2009

FLYTTLASS

Hmm. Vid åtta skickade Fredrik sms om att han skulle bli en timme sen. Så jag sa att han fick hämta Liam i Jössefors ist. Jag, Mamma å Liam åkte till dottevik å hämtade kärran. Åkte till Jössefors å gick upp för 6 trappor å ner igen. Efter många timmar var förrådet tomt å kärran full. Fredrik kom å hämtade Liam. Blackie kom och hjälpte till i slutet. Vi hämtade upp Sofia på vägen sen åkte vi hem. Janne och Blackie kom efter. Iaf Janne. Blackie kom igen efter att vi var färdiga haha. När vi tömt kärran satte jag upp tavlor medan Sofia slipade rummet. dom andra åkte å tog ett lass till. Sen tröttnade Sofia å jag blev färdig så jag började slipa på rummet. En vägg färdig. Äntligen. Gav oxå upp rätt snart så satte vi oss å fixa bilder till albumet. Sen kom resten så vi fick gå ut å hjälpa till att lasta av kärran. Då var även Tommy med Blackie. Behöver jag säga att dom kom när vi nästan var färdiga??? Haha. Sen åkte Sofia hem å vi andra satt ute å skratta åt Blackies barnsinne. Sen åkte killarna hem å jag å mamma åkte till Camilla å Chrille för Camilla fyllde 23 så grattis på dej. Milli kom dit med. Efteråt åkte vi till Mc Donalds med syrran. Fredrik lämnade Liam vid 21 typ. Har sagt att inte senare än 20 men Liam e tydligen ingen robot så e han hos pappa får han göra som han vill tydligen för när han lämnade honom hade han sovit i 4 timmar. Bra när det är läggdags. men det brydde han sej inte om. Jaja orka bråka.... Åkte till syrran å lastade kärran. Åkte till hennes nya lägenhet å lastade av. Åkte tillbaka till huset å lastade å åkte till lägenheten å lasta av. Är ju slut mellan Milli å Tony för er som fortfarande inte vet. Liam var trött å har feber. Vi var hemma runt 00 å nu har jag äntligen fått han att sova så ska jag med göra äntligen för e mega super duper trött.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar